Wednesday, April 18, 2012

Be Strong Dear ♥






* Me * She (Azie)

Kalau kita ingat “ die ” , “ die ” pun akan ingat kita , sebab tu la “ die ” datang jumpa kita , chill , :’)

“die” . Maksud u ? Arwah daddy i ke ?

yup , pepatah yang i pengang tu la , u ingat die , jangan ingat die tak ingat u , cara die nak tunjuk kan yang die pun ingat u dengan terdengar suara die dan termimpi kan die

Betul jugak cakap u tu . Seorang ayah takkan lupakan anaknya right ? dan begitu juga anaknya :’) . Thanks tau bagi pepatah tu :’)

always welcome , i pun da lalui ni semua , i pun hilang family yang i sayang , benda sama jugak , terdengar dengan termimpi , be strong , die sentiasa bersama kita , cuma kita tak nampak , jangan bersedih nanti die lagi sedih sebab pergi terlalu awal

Yaa ~ i akan tabah . Cuma kadang kadang bila i sedih , i teringat dia . Dulu bila sedih dia yang pujuk . 9 tahun dia tinggalkan i . I belajar hidup tanpa dia . Kadang kadang i kalah , tapi bila fikir , Buat kata u lah , dia akan bersedih kalau kita sedih kerana die :)

penawar untuk semua kekusutan u ni ialah doa , die mesti suka sebab kita bagi die hadiah yang terindah dan kekal , :’)

Ya betul tu . Dia akan tenang di sana . Anyway , Thanks again sebab bagi i semangat pagi pagi nie .

welcome :-) , i pernah lalui ny sebab tu i share , hilang depan mata teringat sampai bila-2 , be strong

memang perit sangat . Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya ;)

ade mase kita kena lepas kan sesuatu yang terbuku tu dekat someone , baru ade semangat

Tuh lah , tapi sifat kadang kadang suka pendam , I belum jumpa orang yang pernah rasa apa i rasa , Now i 
dah jumpa :)

:-) , senang untuk meluahkan tapi susah untuk berkongsi

ya . Setiap orang lain ceritanya

setiap manusia berbeza cara ny

Hmmp . Betul tu :)

:-)

--------------------------------------------------------


ok , firstly , to be honestly , aku sendiri tak tau kenapa aku post ayat prinsip aku tu dekat wall die , secondly , aku tergerak nak share prinsip aku tu dengan die walaupun member aku kata ayat tu macam sama dengan cerita ape ntah die , thirdly , actually , aku terbaca status die yang die terdengar suara arwah ayah die panggil name panggilan die , aku pun pernah lalui macam tu jugak , aku tau macam mana rasa die , sedih tak terkata , sebak giler , serius kita akan nagis sebab suara tu la yang kita rindu kan sangat , korang tak lalui lagi so korang tak tau macam mana rasa perasaan tu ( bagi yang family masih ade ) , :’) , aku pernah hilang family yang aku sayang , arwah nenek yang jaga aku dari aku lahir , hilang depan mata , perit tak terkata , tiada kata dapat mengambar kan perasaan aku masa tu , :’( , lastly , be strong , ingat “ kalau kita ingat “ die ” , “ die ” pun akan ingat kita , sebab tu la “ die ” datang jumpa kita ” , dan “ penawar untuk semua kekusutan u ni ialah doa , die mesti suka sebab kita bagi die hadiah yang terindah dan kekal , :’) ”


mari la kita beramai ramai menyedekah kan Al-fatihah buat arwah nenek saya serta arwah pakcik , kedua dua arwah atuk saya :’(  ~ Al-Fatihah



hai awak , tak kan bace je komen sikit ^_^

No comments:

Post a Comment