Monday, April 23, 2012

JPN part 1

     


Ok, hari ni aku dengan abang  aku pergi Putrajaya buat ic baru. Kitaorang pergi dalam pukul 10 lebih macam tu, sampai sana dalam pukul 11 kot. Sampai dekat bahagian buat ic pergi ambil nombor then kena la menunggu. Huhh!  Ramai orang masa dekat sana, ada mat saleh negro indon. Macam macam lagi la orang dari luar negara.

Bila nombor aku naik, aku pergi la dekat kaunter 1. Orang tu kata tempoh siap kalau ambil dekat tempat lain bulan 7 ni siap la, kalau ambil dekat situ jugak tempoh siap die 24 jam je. So aku kata ambil dekat situ jugak. Then kena tunggu lagi, untuk ambil gambar pulak.


Siap sesi pengambilan gambar, (ayat aku kemain) dapat la satu salinan kertas ic tipu. Hahaha. Kalau buat nya aku kena tahan dengan polis ke tunjuk la kertas tu yang ic aku dalam proses buat baru. Abang aku kata lepas orang tu ambil gambar, nanti aku boleh tengok gambar aku yang orang tu da ambil tapi tak ade pun. Tipu je. Ishhh... Aku tengok gambar aku dalam kertas tu nampak gemuk oo.. Abang aku kata “Kau memang gemuk pun”. Grrrrr!!. Sabar je la!!



hai awak , tak kan bace je komen sikit ^_^

No comments:

Post a Comment